Thursday, June 3, 2010

aku mau pandai wat...cupcakes..^o^

owhh..nak share sikit...owhhh xdakk..owhhh(berliur) aku mau sangat wapndai wat cupcakes ni..diorang nih comel..mmbuat kan hati aku yg klpran n x than ni mau MAKAN KAMU WAHAI CUPCAKES!!!!!!!!!!
huuuhuuu..sedap nya 2 cupcakes..hahah..mau tul aku pandai wat..at least klo aku pandai wat..maka ada la bahh yg aku mahir jg kan..dripada xda..??huuhuu..ckap sal kek cwan ni..huh..mcm2 aku da wat..tgok2 d intrnet la.buku..la..huuhuu..aku mao tol watt~~~~.kek lagi la aku mau pandai wat..mama aku pandai wat kek..aku mau jg pandai buat mama..........~~huuhuuu~(smbl antak2 kaki)

owhh..sllu aku pikir kan ko cupcakes..sbb kao comel (^.^)v hihihihi..owhh
laparnya aku klo tgok ko..huhh merapu agy aku nih~hukkhukk..biarla..apa kmu mo kata..
kau mau merapu gak..owhh kupcakes..ntah brapa kli dah aku sebut2 "owhh cupcakes" nihh..huuu
owhh nih pown sedap gaxx..nyummmm..
huhhuu ni pown comey gaXx..huuaaa
sayang mao mkan..
ni Comel sangaT~~ XD
uniQue..i like it!
ni Palink Comel~ XD
sioknya kalo dpat wat nihh..huaaaa




                      















I Think I am obSesseD
with CupCakes XD !!!!

2 orang baik hati:

diyana amira said...

kira... ko patot g tumblr aku... banyak aku post gambar cupcakes... comey comey lagi tu... heh

chuffedsYakirah said...

owhh iya??wahh wahh...pandai ko wat cupcakes ka dian?
wahh siokknya..apa tumblr ko..maoo maoo.. (^0^)

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...