Monday, June 14, 2010

macam mau sipakk jakkk

aku rasa mcm mau sipakk jakk urangg nihh!sipakk2  mcm si Gerrade sipakk bula malam smalam sampai menjaringkan gol yg pertama 2k England!huhH!!
ntah la mamat nih.kin gali aku jak
mau jak aku terajang weehh..blum aku ksi kuar tekwando aku yg x seberapa nih.nti mampos tuh.
sori arr..panas plak aku..biar pon aku ksejukan dr ptang tad,tp panas ehh..
iH adalah orang nihh..sembarang jak mo bwa kapel.miahahha~
aku x suka kapel ni..weehh ko ingt snang2 ka mo kapel ngan aku ni..eiii gali aku buss!
betul~pirahhh!!  (nahh kan mls bah aku mengamuk2 ni) ntah apa yg mau d amukkan..umpama gorila jak aku d sini nih..yuii..~  (=.=)"


skali I pikir2..orang skang nihhh ska sangat nak kapel2.ingat senang2 jer ka kapel2 nihh.org skang nihhh
mcm x bole hidup kalo x da awek la cowok la..minahh monahh sgala..weeehhh CINTA bukan TUHAN..yg ko agung2 kan sangat kapel ni knp?bgs cari cinta Tuhan..lagi bgus.bukan lagi lagi..palingg baguss..yg ko gatal sangat mo bekapel 2 asal ha??napa?gersang sda?heran la aku ngan org gini nih...pelikk la..pal*i bana begitu taw.len kali pemia nu dendo lain.. sowt nyaa..baru siap aku kata x mauuu..ko marahh.bud* nya ko nii..
owhh yg aku paling fed up ko marahh aku coz aku org sabahh!sooo whatt ha?? 

"dah la sabah!" kau bilang aku gini arr? aha' andang aku 2 jomo Sabah!!(ckap bajau sda aku)
aha' kau n jomo Semenanjung.paling hebat la.tabik spring jo maku ta; kam mea ea bro.kaam no paling mantap.
enggai dekon kami tuh,mangan sasing bara' bi ko'?rumah enjata' pukuk.
(ini cuma d tujukan tuk si 'DIA' yg memaki aku tuh yg lain xda aku ada hati mo ckp gini,kat dia ja)


okk ni jakk la..aku x nak marahh2 lagi..huhhhhh.harap2 x jmpa org gini lagi.len kli aku x nak approve org yg aku x knal d Fb 2.sayonara baibaiii. x knal maka aku IGNORE

3 orang baik hati:

Anonymous said...

sepa bwa ko kapel kunu?

ct syakirah said...

orang budu.

kaichou pina said...

yaii..

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...