Monday, June 28, 2010

taggy =D

sedang aku siok2 blogwalkin' malam2. pagi2 buta
aku trjmpa ni tag2 nihh..aku rsa best so aku main tag ni.
hiiihii 


nama anda : 

Siti Syakirah Saidi
ni lah aku tym kecik2
amboii~
yah ini baru gerak2

1. sebutkan 5 makanan fav anda :

1-Terung Masak Merah(paling klo nmpak jer,sedap x sedap aku bantai)
2-Bakso(nihh sbb aku sllu mkan bakso kat uitm la nih kin aku gila bakso..sdap weeh!)
3-Mkanan yg pedas(aku sangat ska mkn pedas biar pown ia memudaratkan aku jg nnti.hehe*x sdar diri*)
4-Nasi..hari2 mkan nasi makes me owez craving for it!
5-air sejuk/sky juice...ek,trmsuk gak ka ni?ahh aku ksi msuk jer mnuman..miahahha
6-okehh!aku pandai2 tambahh yg ke enam. aku ska mkan sayur nenas..yg ada sambal udang!
sepa perna rsa?angkat kening anda!

2. orang yang paling penting yang ingin anda temui :
cinta hati..amboi3~( ala2 azwan ali)
trgletek bulu hidungku..ahahahah!!

3. jika boleh pergi ke mana sahaja di dunia nie, tempat paling anda nak pergi :

ntah la..tp nak sangat p Mekah..bwa 1 family..kn siokk?

4. perkara yang anda tidak akan lepaskan di dunia :
..family,kwan2,kerjaya,cinta..

5. jika diberi kesempatan untuk meminta apa shaja di dunia nie, apa yang korg nak :
jadi kaya..aku rsa..duit adalah sgala2 nya skang nihh
ehhh bukan aku mata duitan yahh!
ekonomi dunia mnybbkan aku brkta g2..hiihii

6. siapa teman terbaik anda didunia :
mama.bapa,kakak,kecik,abang,adik..n kwan2 ku jgakk!bnyak kwan ku...aku syg korag..tp mls aku nak tulis..miahahahhahaha..
p/s:x tulis bkan brmkna x syg yaa..

7. anda tidak dapat menahan diri dari membeli :

makanan,kasut2 yg cantik!,novel2!manga!n yg comel2!!
aku xkn dpat mnahan nafsu ngan membeli benda2 nihh!huuhuuu

8. ringtone anda sekarang :

Ringing tone aku:Black Eyed Pea's-Rock That Body.mp3
Message alert tone:water.mp3..alahh bunyi2 air..huuhee

9. apa makanan terakhir anda makan :

aku x mkan aku mnum jer..Air Sejuk.
klo yg pling last aku mkan..ermm..nanas masak merah..org bagi dri knduri..

10. jika boleh mewarna rambut, warna ape korg nak :
blonde!!! hitam..aku ska warna hitam.
.klo nmpak org dye rmbt warna lain aku nmpak jelek..=.= tp kekadang nmpak lwa.
ntah pa jadi ngan mata ku ini

11. aktiviti yang sangat digemari anda :
berjoging!(aisehh perasan!wakakakka)
aku sangat suka memandu keta..betul ni..
then dgr2 lagu..n mlukis2 n tgok tv =)

12. bila kali terakhir anda menangis :
baru jer jam 10.00 pm td..tringat kakakku yg berlepas esok =(
xda dah kakak ku d rmhh ni..huaaaa ;'O

13. favourite movie anda :
ehh bnyakk sangat..tp aku bg yg kebelakangan ni jer la..klo bg smua..
alamat sampai bsok aku x habes taip!
X-Men yg cita wolverine tuhh.to aku kcewa ngan ending dia..knp mamat ensem main pedang samurai 2 xda mulut dia last2?mati akal aku brfikir =.="

14. adakah anda pernah atau memelihara haiwan peliharaan ?

kucing=banyak sangat..yg lain dah mati skang dah tonggal 
8 eko,dulu 9 tp 1 ekor lari ntah g mna..cri awek kot..
ikan perna gak..tp mati koz adik ku smpan scengkerang siput dri laut kat dlm bkas ikan 2.
.ksian..aib sungguh caranya mati..

15. selepas sekolah, anda nak jadi ?

entahh la...actually nak jd cekgu..tp dpat uitm kk ni..so..struglle la kat sana..hehehe

16. anda lahir di mana ?
saya lahir kat atas katil yg cadar putihh kat Hospital Kota Belud,Sabah =D

17. apa nama band atau penyanyi fav anda ?

Black eyed Peas!!aku ska..nihh smua sbb adikku la ni..sllu pasang lagi Black Eyed Peas..
klo dulu aku x layan lgu Bi nihh..ahahhaha..skang layann..
penyanyi fav..Ziana Zain kot..dri aku tdika aku nnyi lagu dia..hahhaha!

18. pekerjaan parents anda ?
mama-Guru-penolong kanan Kokurikulum d Sk.Sembirai.
bapa-penolong Pengurus Projek KPD..jgn tnya Kpd 2 apa..aku mls tulis..hehehe =D

19. kejadian yang memalukan anda ?

orang nmpak aku berak tym aku kecik2 kat tandas!wakakakakakk!!!!!!
bidaknyaa!!!aku ingat!!!!!!!!!!!!!!!!!!ahahahahh!! sial pnya org p tendang pintu tandas 2..hahahaha

20. perkara yang dilakukan anda sebelum tidur ?

goyang2 kan kaki sampai trlelap -.- x taw la..tp ia menidurkan aku..zzzzzzz

 21. bahagian tubuh anda paling suka ?

kpala la..hahahha!!ntah apa aku ska..aku ska smua!

22. bahagian tubuh anda paling benci ?

ntah ko..lu pikir la sendiri weeeh

23. sebutkan tiga kegiatan yang paling anda suka lakukan ?

.Facebooking
.sms kenkwan
.tgok tv..anime n hindustan! lebih2 lagi klo Pak Cik shah rukh khan aku yg blakon(perasan weeh)

24. perangai buruk anda ?
1-lambat mandi
2-lambat tdor
3-lmbat wat asaimen
4-kurik taik idung
ops! yg ke 4 x trmsuk!

25. tag kepada 5 follower anda :
kakak aku taw mls wat blog ko tp aku nak tag jg..miahahha 
klo manda dahh wat xpa..heheheh!
and!aku nak tag jgak kpd sesiapa yg rasa nakk 
main tag2 nihh..hehehe..
up to u..dadaa!!! =D 

2 orang baik hati:

Amanda Sabariah Shamsuri said...

part cinta tu y x bleh tahan~ ahahha
eh berak tu pn buat aq sengih2~ huhuhu

ct syakirah said...

hahaha~~
cinta kunun kn.?wakakak..
kegelian bulu idung ku..hahahaha
siot tul, mntg2 pntu tndas rosak dorg tndang nih!hahahaha

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...