Monday, July 12, 2010

urghh..selesma!

urghh aku slesma..huinaa..
mmg x siokla slesma nihhh tarikk ingos jer memanjang..adik aku plak kat umahh 2,x kisah lak aku sakit..
selamba jer bukak aircond?ALLAH..adikku.x nmpak ka kkk ko ni sakit?hahha
tp aku biarkan jer la.sbb aku pon pandai jg wat g2 kat dorang..heheheh ^_^

slama nih jarang aku sakit.klo sakit pown..bole kira ngan jari kaki ku ni.ahahha!
tym 2 ari jumaat..mak oii..lebat giler hujan kat sabah ni.urghhh!
balik naik bas..xda guna..ujan da kna kpala.pa le wat.
aku dah abis basah kuyup.then kna p bilik kwan aku c nurul lg.
mau ambik baju n beg then blik rumahh..sana la aku mula mnarik ingus2 kat idong aku nihh..

sengsara gak sakit nihh.bgs gak sakit.aku xda slera mkan.hehehe..klo ada..mak oii..mkan jer la keja aku.
ilang deria rasa..suara sengau2..tp aku syukur kpda ALLAH..ingat jg ALLAh yg maha Besar n Pemurah kat aku..=)
alhamdulillah..


sampai skang slesma aku lom ok g..mama kata jgn mnum air sejuk.tp aku ni degil..
aku mnum gak da fevret aku barang tuhh..huhuu..sedap..mnum obat pon baru sekali.aku jnis x suka mkan ubat.ntah knp..tunggu nak mati betul2 kali baru la aku mnum ubat..ya ALLah berila aku ksedaran...amin..

0 orang baik hati:

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...