Sunday, August 29, 2010


 oit ai ada story ni..jom baca??
mehehhe
http://www.emocutez.com


http://www.emocutez.com

 Manusia, Malaikat, Syaitan .
 Manusia - Eh, dah subuh dah?
Malaikat - bangunlah wahai anak
 Adam, tunaikan solat subuh mu
 Syaitan - Alahhhhhh, kejaplah, ngantuk ini.awal lagi nie?.zzz
 Manusia - Nak makan, laparlah ?
 Malaikat - Wahai Anak Adam,
 mulakanlah dengan Bismillah...
Syaitan - Ahh, tak payahla...dah lapar ini !! mmm.. sedapnyaa?

 Manusia - Hari ni nak pakai apa ye?
 Malaikat - Wahai anak Adam,
 pakailah pakaian yang menutup aurat..
 Syaitan - Ehh, panaslah, takde style langsung, nampak kampung!!

 Manusia - Alamak, dah lewat!
 Malaikat - Bersegeralah wahai
 manusia , nanti terlewat ke pejabat..
 Syaitan - Ahhh?awal lagi?mmm..
 aahh? suruh si X, punchkanlah?

  
Manusia - Azan sudah kedengaran..
Malaikat - Wahai anak Adam,
 bersegeralah menunaikan kewajipan
 Syaitan - Baru pukul berapa.. rilex lah.. awal lagi nie?

 Manusia - Eh, eh... tak boleh tengok ini, berdosa...
 Malaikat - Wahai anak Adam, alihkanlah pandanganmu, sesungguhnya
 Allah Maha Melihat dan mengetahui!
 Syaitan - Perggghh... best tu... rugi ooo kalau tak tengok nie..

Manusia - Saudaraku sedang melakukan dosa
 Malaikat - Wahai anak Adam, cegahla ia..
Syaitan - Apa kau sibuk? Jangan jaga tepi kain orang, lantaklahh....

 Manusia - Elok kalau aku sampaikan nasihat ini kepada orang lain
Malaikat - Wahai anak Adam, nasihat-menasihatil ah sesama kamu..
 Syaitan - Sendiri pikirlah, semua dah besar, buat apa susah?...
 pandai2lah....

 Manusia - aku telah berdosa..
Malaikat - Wahai anak Adam, bertaubatlah kamu,sesungguhnya Allah
 Maha Pengampun.
 Syaitan - Tangguhlah dulu, lain kali boleh bertaubat... lagipun muda
 hanya sekali....rugilah. .. (kalau sempat la)

Manusia - Kalau pergi, mesti seronok!
Malaikat - Wahai anak Adam, kakimu ingin melangkah ke jalan yang dimurkai Allah, berpalinglah dari jalan itu .
 Syaitan - Jangan bimbang, tiada sesiapa yang tahu... Jomlahhh.....
 Sekarang anda mempunyai 3 pilihan :
 1. Anda - Patutke aku biarkan E-mail ini tetap dalam mailbox aku.
 2. Malaikat - Ingatkan pada kawan yang anda kenal (Forward E-mail ini)
3. Syaitan - Tak payahlah sebuk2......
 hahaha..alaa..ni aku dapat dri friendster aku yg da bangas..bukan sahaja bangas malahh berkulat dan basi..
hahha!

0 orang baik hati:

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...