Thursday, August 12, 2010

seronoknya puasa



eh dah lama eh aku x update eh..ya la eh..aku mls eh..mklum la eh..bnyak assaiment ehh(maka berfb)
ok stop la..hehe..td baru siap test makro eh..susa eh..maklum eh xda study eh..hehehhe..
hambik ko~sepa suhh xdak study..aduiihh..korang smua jgan jdi cam aku..ska study2 last minit.
ntah apa nak jd ngan aku ni.suka banget study last minit..tp sHiok  apa?masuk otak trus..lain la klo yg jenis x pandai2 msuk ke otak jg.ada orang yg study awal sket..then msuk otak dia..wow! i2 sangat mantap 2..siokknyaa otak dia..wow!!
tahniah la..aku mau otak kau..aku mau makan  spaya pintar cam loo..hehehhe~
bole ka?sepa2 ka..?
okk aku mau cita sket sal test eko td..kmi mula jam 8.30 am..lambat  MyEm0.Com skit mula koz tunggu
ada 2 org g kwan sklas kmi g kls..tunggu pnya tunggu x jg dtag..haha..lambat bgun rpanya kmu ya Azan n Azroy..adoii..nasib jg kmu dtg,klo x zero la test kmu..adoiii..adoi..tp syukur kamu sampai..sampat juga bahhhh..atukaiii


tp dorang ok la,maybe lambat dtg tp dpat jwab..aku??aku??laa..inda bahh aku dpat.hohoh..dpat2 2 dpat..but,nahh aku ter p tmbah TAX dlam pengiraanku..


p/s:yg study makroekonomi 2..kamu jak la pham yg x 2..buat2 pham ja la ya..kekkeke


ekonomi 4 sector xda kna tambah tax plak..tp aku p tambah..aishh..apa la aku ni..ingatkan tol dah jwapan aku td 2..nahh..=(MyEm0.Com




uits..nahh xpa..its ok.."mulai hari ni..aku akan belajar dri kesilapan"..mak oii..ayat..ceh..

skarang dah masuk bulan puasa a.k.a. RAMADAN so,2 all umat Islam..saya ucapkan selamat berpuasa..solat jgn tinggal,ingat femly slalu..ingt tuhan..ingat aku..hehehheh
sama2 la kita mengimarahkan bulan yg penuh kemuliaan ini..




ckap sal ramadan ni..alhamdulillah
MyEm0.Com
da 2 hari aku g PI menunaikan solat terawihh..klo bole x mau escape terawih..d uitm kk nih terawih just 8 rakaat+3 witir..wow~ni aku ska nih.wow!!! 




aishh..blur ya..but i like it..
with ma lobely bzfren..amanda
WOW!!!






okehh today we r going 2 library..then nurul 1 lg my fren ajak g bazar ramadan d ip..
soo kna tukar baju la nihh..huhuuhhhuuu..hehehhehe  wow!!






Inilah yg akan berlaku
jika we all p library..
ambik pict jak keja..muahahahhaha


MyEm0.Com

0 orang baik hati:

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...