Tuesday, October 19, 2010

activity for this whole day

1)bangun pagi
2)pergi test Finance.hope pa yg aku jawab betul la bah.doakan saya lulus! =)
3)outing with 2 of mai classmate Manda and Dayang =)
4)pi 1Borneo..ustaz kata Wahid Borneo
5)karaoke sampai teriak2 mau pecah telinga.seriously.sampai mau ilang suara.
  masing2 x mau kalah mengeluarkan bijih emas yg ada d kerongkong..hahaha.best!
6)urut bada guna mesin. OK aku jakun.First tym aku gna.tp apa salahnya mencuba kn?
   hahahaa.
7)watching movie JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2
   hahahahahhahaa best gilak~best sbb aku ketawa2.aku klo rate sesuatu movie 2 based on       berapa banyak aku 
   ketawa dan nangis.kalo banyak kedua2 kategori ini n jalan cita nya pown best.aku akan kata dia BEST.
 lawak betul bah gaya2 dorg dua.nmpaknya kali ni c Sam xda kn?
  heeee..tp,apa2 pown memang dia best.sampai sakit mulut n pipi2 mulut aku ketawa.HAhaahha >.<






gelagat d mana c Suha(Nora Danish) kna sampuk
kununnnn..heee


ok chio luk!dadaaaa

3 orang baik hati:

ZUE SMILEYX5 said...

Sempat lagi dia p oneB bha..heehe..finance ok tue..Kakak burk2 oga pown dpt jgk A- last2...hehe..nway all the besh..:)

ZUE SMILEYX5 said...

Haha..ok tue..kaka pown gagal tue tym test 1..oga 27 jak..nah!!!kompem tue buli...

Siti Syakirah Saidi said...

haha..harap2..karau2 bahh finance nihh.keikei =)

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...