Monday, December 6, 2010

kadang-kadang jiwa mudah alpa pada yg maha Satu..
Maha pemberi Rezeki..Maha Pengasih dan Maha Penyayang :'(
Allah..ampuni dosaku tuhan..aku insan berdosa..berdosa padaMu
juga pada makhlukmu yg bergelar Manusia..ada kwan x pandai jg hati trutama yg sangat mahu d jaga hati tu..paling susa mau d jaga..(^^,) sbb asyik2 mau jagaa jak hatinya..2 la kan..hati kita sepa yg tahu???  jwapan:Allah tahu :)


kawan=sahabat=teman.Mereka ni lah yg akan mengisi hari2 kita selain dri keluarga kita kn?banyak jenis teman yg kita jumpa di dunia ni..dpat berkawan sesama kita memang best!ada banyak jenis kwan..ada kwan kerna harta:contoh,kwannya kaya i2 sbb dia mau kwan spya bole save budget bulan2..LOL.
kwan kerana rupa:cntoh,dia sangat cantik..jadi kamu berkwan dengan dia sbb dia femes jd kmu pun kena tgok jgak..tumpang sekaki la katakan..kut jd femes jgak..,ada jgak kwan kerana suka lah,kwan kerana sedih la sama dia..kwan kerana kesian lah..wooahh!mcm2!belum lagi di bongkar semua jenis persahabatan tuh~banyak..mcm semut~ (^^,) tapi bg aku lahh..aku just bg pandangan k..haha~kwan yg pling bgus ialah kwan kerna agama.
sbb knapa?ok mls mau jwab sya rsa korang bole fikir tuh :)
hehehe..dan jugak..tambahan yahh..kwan yg sekepala..punya minat yg sama..yg banyak persamaan pun sangat lah seronok di jadikan kawan..saya suka berkawan bersama mereka2 yg begini..sangat2 lah suka..tp bukan bermakna yg x sekepala pun sya x ssuka kwan.suka cuma lebih kpd yg bnyak persamaan hihihi ^__^ 
owh.tiba2 teringat 1 kisah.kisah aku dan kwanku si tuuttutt.aku x suka org ckp aku baik.ntah la knp...bukan sbb aku jahat..tp mmg aku ni nmpaknya masih belum boleh masuk dlm title 'baik' tuh..serius aku katakan ni..trutama kpd kwan yg x pernah face 2 face..blum tahu gaya aku,2 la aku x suka ckp aku baik..sbb hakikatnya aku bole jd sebaliknya... :)
yg pelik nya aku ni..haha!(ketawa plak) semakin org kata aku baik,semakin plak aku mn'jhat'kn dri..ishh2..ya Allah..ampuni aku.. :'(




kepada kawan-kawan yg pernah TER ataw SENGAJA sakitkan hati tu..
salam kemaafan ku hulurkan..(cehh,ayat skema dri aku) 
Selamat hari Raya (ehhh salah bulan aku ucp nih!) mari lah 
kita sesama membuka azam baru,berubah ke arah yg lebih baik dri hari-hari sebelumnya..tanamkan azam dlm dri..kerna kdg2 perubahan itu membawa kebaikan..heee..bulan bru dlm Islam dah nak masuk..
insyaAllah..akan ku ubah dri ku yang sangat2 banyak 'kekurangan'
ini ke arah yg lebih baik..kpda kamoo..dan kamoo...jom la berubah ke arah yg lebih baik..buangkan keburukan,ops bukan keburukan..kelemahan yg ada dlm jiwa..jiwa..jiwa.....jiwa... :)





0 orang baik hati:

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...