Tuesday, December 21, 2010

last photo captured before....

Salam..sda tidur ka kamuu?
bangunlaa..bangunlaa..huaargghh >.<
klo korg x bangun sapa maw tgok entry aq ni.huaaaa
(okehh i2 merepek kejap,kebudak-budakan!,berlagak matang plak tba2 saya)
okehh apa2 pun,
jom kita kita tengok antara gambar2 yg sempat di 'tangkap' sebelum.....
sebelum 'jalan' 
sedih plak..:(


Untuk tumbesaran yg sihat pada gmbr ni,klik k :D
if da ok,x ya klik ngeee :D 


okehh sperti yg kita lihat.ada kayu kat situ jatuhh yahhh
tuan-tuan dan puan-puan,ibu2 bapa2 semuaa ..
pastu x taw laa..klo kena ka x pada org yg ambik
gmbr 2..if sempat elak,Alhamdulillah..
kalo tak..apa korang rasa??

aq tgok pict ni pun gayat.aq ni x la
segayat mengayat mana,tapi ni pict sangat tinggi..-__-"
entah la apa berlaku pas dia ambik gmbar ni..

ha!pict ni plak.aq rasa ni yg paling carik nahas nihh
tapi klo guna logik akal,pas aq tgok gmbr ni tol2
apa buaya buat dekat taman rekriasi??

aahh..seronok sangat bergambar,x sedar ombak tsunami ka apa
dekat blakang 2..ishk2..
moral:jangan x pandang belakang.
pandanglah belakang! :D




err,ini berWANG..eh,beruang!
spatutnya haiwan berbulu ni comel bagi aku.ngeee
tapi dlm pic ni dia marah.
lapar kali
pada pandangan aku la..
ishh2..sedih la tgok pict nihh.huaaa
landasan salah.:'(
kalo aku msti aku trjun dan berpaut dekat mana2 la.
sanggup aku dri terhempas gerabak lain..
apa2 pun kesian 
a ahh!tali terputus!
owhh tidakk!
yg penting sempat gak ambik gmbar.
saya trtnya2..apa yg mnyebbkan jambatan gntung ni putus?
kerna org ka or da mmg sangat buruk la jmbtan ni-___-'

sebenarnya ni lanamanya
'Air yang keruh Jangan di Sangka xda Buaya'
sangat sesuai pepatah ni dengan pict nihh kn??
ee.kadang2 trpikir jgak.knp la aunty ni masuk
dlm air..+.=" buaya 2 nmpak mcm batu jaa
http://www.emocutez.com
melihat kpda pict ni aq ingatkan dekat gunung Kinabalu ka apa?
jatuhh plak dia..sedihhh
http://www.emocutez.com
aduhhh budak2 sekarang.
dia ingt LION KING Simba singa 2 Patung ka apa??
awasilah anak2 aanda ketika dekat zoo.
bahaya..Simba singa lapar
kata Simba eh,Singa:"rezeki depan mata jangan ditolak"


agaknya lpas ni apa yg trjadi?
tgok Date gmbar ni bila 

 'peace!!'kata si penyelam
jerung said:"tunggulah aq nak join jgak!".LOL

 hmnnn...-___-"
http://www.emocutez.com

jatuh ke 'lubuk buaya' salah 'landing' la plak..=.="





p/s:apa2 pun yg kita lakukan kita mesti cermat serta hati2 kerana bahaya dan ajal i2 x diketahui,ia akan dtg bila-bila masa tanpa kita sedari :) so,hati2 ok semua?trutama kpada yg gila-gila-suka captured gmbar tu,tgok keadaan sekeliling dahulu..ngeee   daaadaaa..salam :) 


6 orang baik hati:

biskut said...

pandai ko ek pilih picca-picca nih..siap leh buat citer lagi...agak suspen tapi not real exceli.

gagak hitam said...

nice entry...sila amik award awk k...

Rozuan Ismail said...

tq singgah blog saya..really appreciate that..

jgn lupa klik iklan nuffnang blog saya ye..

nice info yeah

Cik Tom said...

gmbr photoshop ni..tp menarik gaya penceritaan..hehe

Adem and Cats said...

malang tak berbau

Adem n cats meowww

Cik Kira said...

:) thanks all
cik tom,kbnyakannya mcm photoshop kn?

biskut:haha tq~2 la not real :)

gagak:orait! ;) nnti sya ambik! :)
weee~

Rozuan:sama2..nnti sya klik lagu nuff awak! :D

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...