Thursday, December 23, 2010

result pmr





salam.seperti yg kita semua sedia maklum,hari ni result PMR kuar kn?mesti bnyak yg nebess
d luar sana..hehee..kpd yg dpat keputusan straight A 2..tahniah..yg banyak jgak A nya itu,wahh tahniahh jgak~_^ anda tlah berusaha bersungguh2 untuk kejayaan kamu 2..u deserve it..cehh.hahaha..jgan nangis2 k kpd yg x berjaya,x semestinya gagal sekali gagal selamanya,
tidakkkk..(sambil geleng2 kpala) jgan pandang belakang yahh dik!tgok depan.semua yg tlah berlaku Allah janjikan akan ada hikmahnya yg trsendiri.think +ve. :D

yg berjaya 2 wahh tahniahh la k.cerita sal PmR ni aq ada adik sorg ambik PMR.
Mohd.Zulkhairul Fikri a.k.a. Abang..the only person that I will call 'abang'.org lain.sumpah!x sanggup aku.geli la.cukup adik aq sorg ni aq panggil g2.heeee :D  tadi dia ambik result dekat skolah.haha.n guess what?! dia dapat 6A 3B! hmn..kira ok la tu.dri kakak ko ni brpa A ja bole kira ngan jari .haha.adik aku selepas aku,si Shahirah.dulu dia dpat straight a's.x taw la apa dia mkan sampai bg2 skali result dia.hahaha.dia kira lagi pandai dri kami semua..siapalah kami ni..uhuk3 (sedihh) ..apa2 pown tahniahh :)

apa2 pown..tahun ni bnyak peningkatan.anak2 sekarang semua makin pintar la.hahah..
aq tabik sprng sama korang semua.budak2 pown da ada blog.tue yg best tue.hihihihi


k dadaaa semua..maw ambik kakak aku yg sedang lepak-lepak kat pekan sekarang ^_^

3 orang baik hati:

mE said...

hehe...nak cakap banyak tapi tetibe blur la plaks...

sama la..adik saya yang tengah A memanjang..tapi yg bongsu je sengal..upsss....maybe sebab adik yang tengah tuuu minum susu ibu paling lama..mak saya yang cakap kalau minum susu ibu lama insyaAllah anak cerdas..hehe..ceeee tanye mak sana..

Cik Kira said...

wahh kita sama la.hahaha..yg tengah ni aq eran skit,yg last..upss.no komen la..ahhaah..owhh bg2 ka sbb mnum susu ibu lagi lama..ptt la dia cerdas..:D

Mohd Fitri said...

tahniah untuk adik awak tu! :)

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...