Saturday, December 11, 2010

Sebenarnya apa The Bachelor ni?

Assalamualaikum semua kwan2.
skrg aq tgah tgok The Bachelor..Bachelor?apa itu bachelor?
ada yg x taw ka? Bachelor ni mksudnya bujang.klo yg rajin pegi Google Translator 2 Bachelor means Bujangan.tp jgan percaya tol Google translater ok. :D


Ok,The Bachelor (s12) aku tgok ni.ok.laki dia memang hensam la.tinggi.kacak.sasa??yahh memang sasa.nama MATT GRANT,seorang global Financier..jadi idaman semua pempuan dekat rancangan 2.aku tgok crta ni.aku x suka.kakak aku yg tgok.layan jak apa yg ada bah kalau kakak aku...


1 org lelaki macho di rebut2 olehh ramai2(25 org) pempuan yg seksi mekhhsyi..owhh kira bertuah la laki ni,sbb asyik2 kna cium jak oleh smua pmpuan 2...dah aku rasa d sni lah kebodohan rancangan ini..perghhhh!!so yg malaysian joinlah jgan sekli2 join rncangan begini.lain lagi ngan gaya pempuan dlm rncangan ni yg gedik-gedok.
dedah sana sni.mcm si Stacy ka nmanya 2..maw goda2 c Matt konon,adakah plak dia bagi underwear.omputih memang cam 2.aq pun x taw lah bah apa bahh ni rancangan...dan pada eksperi aku,pempuan2 dlam crta ni pun mula lah mnunjukkan klbihan masing tuk memikat hati si jejaka hensem..hak3! hahah.tp sbb laki dia encom.ehem3! aku tgok jgak..heee
^__^ bahh ni season 12.dlm rancangan jak couple konon.
pastu break.x lama..ada apa la dengan cinta begitu i2?LOL

2 orang baik hati:

Amanda Sasha said...

hahaha aq pun hairan kenapa perempuan tu sanggup kongsi lelaki tu bekas kena cium2.Aq tau la dia hensem.Hensem gilak.Tahap babun la! Kaya lagi.sapa ndak mo! aduhh~ tapi aq tgk jugak. Mau tau sapa menang kunun! check d youtube c shayne ketot yang menang. Nah ketot lagi.hahahaha

Cik Kira said...

i2 la manda!gila babun tahap hensem dia..aiyoo!mmg hensem gilak la!
balik2 la dia kata
"Saya org paling bertuah di America"
hahah~mentang2 dpt kiss smua pmpuan..
bertuah la tul.haha

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...