Tuesday, December 28, 2010

sunburn?

muka merah,muka rasa panas.mcm maw terjun dlm kolam ais ja la.aigooo.ek,lpa maw ckap salam.assalamualaikum.. :) 
owke, y muka aku panas?sbb tadi or kemarin lah kn sbb now sda jam 1.47 am,aq serta kawan²
ku pegi sambut befday dekat tepi pantai.ahaa.


sangat best.apa yg best? tentunya                ...makan!
owh kuatnya aq makan.biar la perut aq jga bha.hehe.asal kenyang,hati suka,ehem² merana.
nak share pict,tapi blum masuk lappy.heeee.
apa² pon tadik aq curi² mandi laut.omaigaadd!.haha.pastu aq balik rmh diam².if dorg tnya baru jawab aq mandi ka x.sekali mama aq tanya.aq ngaku la.haha ^_^ nasib mama aq mara sikit jew. err..sbb da lama x mandi laut,sungai..oooo lama sangat juga aq x mandi sungai..=.="


jdi skarang muka memerah + cute gitu (perasan,baling ngan batu kang muka tu baru aq tahu) =.='
uweekkkk*muntah
ha!ni la sbb x pandai pakai losyen sunburn.bibir pun rasa mcm panas² jgak.
knp asal pegi laut walaupun kena angin² laut ja,muka dah merah? mcm last week aq gi laut jgak..aq x mandi pun mcm kemarin.muka ttp merah..eran gua.eh,biar la..hee.


apa²  pun korang jgan x pakai sunburn cam aq ni yg ingt kulit muka semacam kebal ja,padahal x.hihuhooo :D pakai jgn x pakai ^_~












subhanallah
inilah encik matahari
matahari itu warna oren.
matahari itu bulat.
matahari itu warna merah.
matahari itu sangat panas.
matahari itu sangat cantek.
dan cahaya matahati matahari tlh mmbakar muka aku ;p
(cuba pronouncekn mcm bunyik2 budak tadika?kan comel...hahaa ^^,)

11 orang baik hati:

CIK CIRA said...

sbg perempuan,sunburn sgt penting =)

shahjiehan said...

matahari plg besar~ hebat cinptaanNya

ahsfantasy24 said...

hehe..
owg slalu ngt da sunburn..

klw ad match or ltihan pusat,
kulit cam udg bakar da..huhu~

Cik Kira said...

@cik cira;sunblock la..aha

@ahnfantasy: klo ada kawad lagi la hangus..bnyak kawan uitm aq yg komander..hangus2.ahahha

shahjiehan: allahuakbar :)

syira aka sepatu hijau said...

salam

muka syira mmg cpt sgt makan panas :(

Cik Kira said...

sama la kita syira..muka aq pown berbelang ;)

Sasa Al-Sharif said...

masak satay dgn matahari. lalala~

alinac lover said...

kalo yong pon jd mcm tu

muka panas ala2 mexico da rasa..haha

Cik Kira said...

hahh..sama ar kita kak yong..panas2 jew..

Woofer Storm said...

cntik je matahari tu kan kira.
maaf,tapi kira kena tag..sory laa^^
http://www.wooferstorm.com/2010/12/malu-betul-kenangan-2010.html

Cik Kira said...

knp ucap sory plak?
bah.baiklah :j

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...