Saturday, January 1, 2011

Hepi Befday Bapa^_^

Semua org sibuk wish hepi new year.Aku mls maw wat entry hepi new year sbb hari² bapa aq befday waktu hepi new year..jadi ucapan hepi new yer tu tertimbus dlam hati.mls maw kuarkan.jadi aq kuarkan cuma ucapan Hepi Befday to my beloved father! ^^,


Tahun ni bapa da masuk 45 tahun.Hepi Befday bapa!!^^*x berenti² ucapan befday aq ni*






*waktu nih masi budak² lagi.gmbar ni comel.aq rsa bpa n kakak aq comel.
BTW itu kakak aku.rambut ampal ok..hahaha!



Bapa baik.skrg kami da besar x pernah dia marah kami.pernah pun x la smpai rotan.
dulu waktu kecik baru la kna rotan.ahha.ngam la jg kna rotan,sbb kami ni DEGIL.
masuk kubang kerbau..ahhh mcm² mmg pdan sangat la bah.hahaha.skrg  sda x JAJAL lagi.hehee..paling +.=" azam tahun ni,aq maw jadi anak yg berguna kpd kedua ibu bapa.Aminn.. :D

Nama bapa aq,Saidi. Pakcik aq Saibi.HAHA.tukar B dan D sahaja.bapa cuma ada 1 org adik beradik.skrg bapa keja d KK.Jadi aq ni senang la maw balik rumah sbb aq bole ikut mnyibuk balik rumah if bapa balik ruma dri kk-kb..hehehehe(aq suka balik rumah)..bapa seorg yg lucu.mama pun lucu anak pun  lucu..opppsss!*perasan plak si anak ni

Rumahku Syurgaku. :)

Apa-apa pun alu sayang mama n bapa aq owhh.anak mna la x sayangkan parents.huiii.
Okeh n3 aq akan berakhir d sini. Aq maw ucapkan kpd bapa Selamat Hari Lahir,semoga ceria selalu,kami sayaaaang bapa n mama juga! n kpd yg bfday hari ni hepi befday n yg 
penting sekali...HEPI NEW YEAR!!!! ^^,



p/s:sayangi keluarga anda.kerana mereka adalah yg terdekat dengan anda :)










8 orang baik hati:

Woofer Storm said...

hepy brthdy untuk beliau ko..moga pnjg umur n murah la rezeki..nyte,slmt thn baru.. kosong2 ok

KUREKURE COMEL said...

epy buzday kat bapa....opppss...hehehe

Cik Kira said...

@Woofer Storm

orait :D

Cik Kira said...

@KUREKURE COMEL

orait kurekure yg comel ^__^

Woofer Storm said...

mna bdk comel ni??aku rndu sma dia,tutttt bz ke cik kira??heheeee jgn stress,jgn nak cari gduh ngan aku lagi,kosong2 da tu kan..aku balk nti,blnja makn bole???hehee

Cik Kira said...

@Woofer Storm


orait woofer.heh

Cody@Farid said...

tqtqtq..and hepi new year!!!yaa~~nice blog.!(^__

Cik Kira said...

welcome cody@farid..hehee..hepi new yer dear!

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...