Thursday, January 6, 2011

Mengukir Bahagia :]

hello.eaaa oooooo..(bunyik teletubis)
aq Tinky Winky ok?heee
tadi aq jenjalan.eh bukan jenjalan sbnarnya..aq g temankan kwan aq shoping d 
samping shopping sedikit barang keperluan.apa tuh?aku beli foot wear bahh..
sbb slama ni aku g kelas gna slipar tandas aq ja.hahhh?terkejut?
x percayaa??? percayalah! :D aq ni p kelas mmg pakai apa ja yg aq nmpak.
so skrg ni da beli baru.aq pakai yg baru la biar pown x seberapa(merendah dri) 


aku kuar g KK tuk beli Novel sebenarnya.
tapi novel yg aq cari² x jumpa pun.
penat aq pusing² sampai kaki lenguh.kompom ar dah lupus kot bahh buku novel tuh.
novel apa? tentulah novel yg aq story dkt previous n3 aku Andai Itu Takdirnya
tidak juga aku jumpa².jadi aq frust. n pegi beli novel lain.
then aq jumpa nihhh~tadaaaaaa!!! :D




sepa tulis novel ni? eee x kenal?
sepa yg baca Berbunga Kasih tuh.kenal lah tuh.aku mmg tabik spring ngan
gaya penulisan Hani Fazuha.best. aq pun gila²-suka-baca
penulisan dia.HAHA!kali ni aq jumpa buku dia. so jangan lepas peluang.
nnti if kamu samua trtarik bahh apalagi..beli la k?
lalalala~~

jom tgok sinoppppppsiiiisssss :]



BUKAN kehendak Natasya menerima Zahim, tetapi itulah tanda pengorbanannya sebagai seorang anak. Perginya Zahim tanpa sepatah kata juga bukan pintanya, tetapi itulah hidup yang ditakdirkan ke atasnya. Bagi Natasya, andai takdir memisahkan mereka, takdir jugalah yang bakal menemukan mereka kembali. Jika diberi peluang meminta, akan dipinta agar mereka tidak dipertemukan lagi buat selama-lamanya. Mengapa perlu ada pertemuan lagi di saat hati sudah hampir merelakan perpisahan? “Rasanya, ikatan ni langsung tak bererti buat kita berdua. Jalan yang terbaik, putuskan saja.”
Namun, takdir ALLAH tiada siapa yang dapat menduga. Kerana pengorbanan juga, sekali lagi dia terpaksa menerima Zahim kembali, tapi di saat dia mula mengecap rasa bahagia bersama, sekali lagi kepercayaannya dikhianati tanpa belas. Apakah semua pengorbanannya selama ini tidak memberi apa-apa makna pada Zahim? Lantas, apa sebenarnya yang dia mahukan? Kalau bahagia seorang suami bukan pada isteri, di mana letaknya bahagia itu?
Peliknya cinta... walau dilukai berkali-kali, hati masih mampu menyayangi. Sekalipun parut kelukaan itu mencacatkan, namun cinta di hati hanya akan berhenti bila nyawa dan roh diangkat ke langit. Dia percaya; “Isteri yang baik akan menerima suami seadanya. Isteri yang solehah akan mengikut kemahuan serta kehendak suami setulusnya dan isteri yang sempurna akan sentiasa cuba menyempurnakan diri sendiri demi kebahagiaan suaminya.”




sekarang buku ni dekat Manda.aku bagi dia baca dulu.sbnrnya ada 1lagi novel aq beli..errr..aq lpa tajuknya.aq pun x sabar baca lahh.kamu semua da baca blom?best kew?heee

14 orang baik hati:

iwan_dextrous said...

iwan ad novel nie..tp x bce pun.hahaha..ni pun psl jmpe kt bus stop..hihi

Dextrous cyber life

Cik Kira said...

@iwan_dextrous
haa?wahhhh novel free tuhh.hiii
brtuahla kamu..huhu..nnti baca la..aq pown blum baca gak :]

Woofer Storm said...

layan novel kat sini dlu,npa bagi sinopsis ja??copy 1 buku bole??senang nak bca,tak payah beli2 lg.hehehee

kaichou pina said...

inila yg ak kctau tu..haha

Cik Kira said...

@Woofer Storm

bagi 1 buku nnti kena saman oleh pnulis dia nnti .

Cik Kira said...

@kaichou pina

kakak!!ini kahh tuh?yg pote' bgtahu ko tuhh?yeahhhh~~haha

alinac lover said...

waaa..suka baca novel ya

Heidi Shafiq said...

sempoi la ko g kls pkai selipar.. :)

Cik Kira said...

@alinac lover

suka kak heee :D

THE LEKAT LEKIT STORY said...

satu novel yg sy penah baca & sgt2 menarik ceritanya novel cemburu seorang perempuan. Memang akan ulang baca 2 3 kali. Novel dia tebal jugak

Cik Kira said...

@Heidi Shafiq

sempoi ba~ ^_^ yg penting niat kta dtg pegi klas blajar :]

Cik Kira said...

@THE LEKAT LEKIT STORY

wahh~x sabar aq mmbcanya :D

Woofer Storm said...

cik kira comel,lain mcm ayat ko tadi tu..
bukan ko ba syg^^peace my fren....

Cik Kira said...

@Woofer Storm
besa jak pun achie.. ;] just mengingtkan dri masing2 akan apa yg tlah ko katakan..tepuk dada tanya minda..ingt sebelum berckp..
:l

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...